Broken promises linger in our mind.

Heey!

Idag åkte jag och Elina ner på stan för att kolla in rean lite,jag lyckades komma hem med; strumpbyxor,saltvattenspray,klänning,jacka,linne och t-shirt,jag är nöjd!
Billigt och bra vare!

Nu har jag ätit middag för inte så länge sen,verkar som att det blir en kväll hemma istället för utgång,vet inte om det är så många som är taggade ändå.
Jag är rätt så trött men skulle jag ta en dusch och börja spela lite musik skulle jag nog bli taggad.
Har dock jävligt ont i mitt knä,det är svullet osv,vet inte riktigt vad jag gjort men,sånt man får ta.

Nu ska jag sysselsätta mig med nått annat,puss!


I think, God will give you someone,
Much better than me, trust me
You will be O.K. it will be alright.
You'll be just fine




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback