Did you wrong,I know

Hey!

Vaknade för ett tag sen,har suttit och pratat med mamma lite.
Min hals gör ondare än någonsin,jag vill operera mig nu,jag orkar inte med det här längre.
Hoppas jag får en tid snart iaf.

Tänkte berätta lite om igår.
Började med att Vanessa,Johanna och Veronica kom hit,det blev drinkar och vi spelade våghals.
Kanske dyker upp nån bild sen när jag lagt in dom på datorn.

Vi fick skjuts med Elina till KrogenKrogen där det börjades med Tequila.
Blev en hel del dans och kul var det.

Nu är jag som halvdöd då jag somnade halv 6 imorse,det var telefonterror på min mobil,haha!
Men lite sömn fick jag,idag blir det att övningsköra en sväng tror jag,ska även plugga hade jag tänk,har prov imorgon,taggar inte!
Men en vecka kvar sen LOV!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback