Do you remember?

Hey!

Idag var jag uppe rätt så tidigt,har städat,pyntat granen (alldeles för tidigt,i know) men hade tråkigt,jag har även slagit in massa julklappar,varit på flygplatsen och vinkat av mamma och pappa,varit på coop och handlat och nu har jag satt mig här.
Men här blir jag inte länge.
Jag ska sätta igång en till tvättmaskin,renbädda sängen,förbereda midddagen,duscha och städa mitt rum.

Ikväll blir det iaf filmkväll med min absolut bästaste,det blir nog helmysigt.
Imorgon blir det pluggdag,inte lika mysigt men måste man så måste man.
Ska bli riktigt skönt att vara själv i en vecka,helnice!

Tänkte slänga in en låt före jag går,enjoy!

Nu ska jag börja med alla min sysslor innan jag får besök =)
Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback