Goodbye my dear

Heey!

Vaknade av ett sms från Jossan hon frågade om jag vill följa med och gå runt i affärerna här på Mariedal och Ersboda,bara att hoppa upp ur sängen och göra sig klar,när jag kom ut  fick jag en chock visste inte att det hade snöat så här mycket,det är fint men lite för mycket.

När vi var klar med affärerna runt Coop åkte vi till Strömpilen och gick omkring där ett tag,jag lyckades bara få med mig ett par strumbyxor medans Jossan hade med sig lite mer hem.

Nu har jag precis kommit hem,ska nog rensa min garderob lite,börjar bli lite trångt.
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra,söndagar är inte så värst livliga dagar,får se vad det blir.

You can never ever say I ain't gave my love,
You can never say I don't care,
Since the beginning I've been here, I aint changed my love...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback