I don't know why

Heey!

Nu har jag precis satt mig ner och håller på att somna.
Min syster,hennes kille och Jonte och Joel har varit här och ätit lunch och fått sina julklappar,dom har sprungit omkring som om dom vore galna,har stökat ner mitt rum och hoppas på mig och busat som aldrig förr,förstår inte hur dom orkar,men söta är dom.

Nu ska jag fika lite,lägga mig och vila en stund sen blir det att göra sig iordning för kvällen.
Blir att åka till Umedalen för att fira Matilda som fyller 19 imorgon,vi blir en hel hög med tjejer,blir säkert kul!
Sen blir det att åka vidare till Corona,har en känsla av att det kommer vara hur mycket folk som helst,men men...

Nu ska jag börja med mina sysslor för jag har inte så jättemycket tid på mig.
Hoppas ni alla får en underbar kvälll,puss!

This is so much harder than I thought.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback