I know I'll be there at the end of the day

Hey!

Nu har jag nästan nyss ätit middag,blev ingen gomiddag idag precis,har ingen ork till det,får bli imorgon kanske.
Har även pluggat som en galning,är helt slut nu,men känns ändå skönt att jag gjort så pass mycket ändå.
Har typ ändå bara hälften kvar,skitkul,not!

Pratade nyss med folket i spanien också,dom har det bara bra,dom hade precis klivit upp från poolen och skulle göra sig klar för att gå ut och äta middag.
Jag önskar verkligen att jag kunde ta en sista minuten och bara åka någon stans,skulle vara riktigt skönt.

Revoli Playa / Puerto Rico



















Jag vill också

Nu ska jag läsa lite i min svenskabok och kanske vila en stund.
Imorgon efter skolan blir det stan,ska förbi guldfynd och hämta ut ett paket,ska också köpa mammas julklapp hade jag tänkt.
Det blir säkert jättebra!

You're everything I thought you never were



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback