I wish I could stop you,But you've made up your mind

Heey!

Dagen har varit rätt seg,Johanna kom hit vi åkte och handlade med mamma på coop,jag övningskörde,gick hur bra som helst,den här gången var inte ens Johana rädd,haha!

När vi kom hem käkade vi middag,gomiddag,mums!
Känns bra att ha mamma och pappa hemma igen så man får riktigt mat i magen,är less på potatismos.
När vi käkat så blev det film,American Pie,går alltid hem.

Johanna for för ett tag sen och nu ligger jag och kolla på film på 5an,hänger inte riktigt med men har inget bättre för mig för tillfället,ska kanske försöka plugga lite.
Btw,min nya dator har kraschat också,kan jag ha mer tur? nu sitter jag med min gamla sega ruttna dator som inte ens hänger med när man skriver,orden kommer typ 10 minuter efter,jag hoppas att min dator överlever och att jag får tillbaka den snart.

Nu ska jag försöka plugga lite,puss!

Here comes the last goodbye,this can't be right



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback