it feels so right when I'm with you

Hey!

Har varit dålig på att skriva dom senaste dagarna.
Dagen igår var underbar! Skolan gick bra och kvällen hur mysig som helst.

Idag har jag haft 1½ lektion typ, så jag klagar inte,sen blev det biblan och plugg,gick också bra.
Imorgon har jag prov i hotell,tror inte det blir några problem där,vi har även utvecklingssamtal,sen blir det att handla hem mat eftersom mamma och pappa åker utomlands på lördag.


Här komme dom befinna sig hela nästa vecka.

Skönt att vara ensam hemma 1 vecka,men hade också varit skönt att få följa med.
Men har man skola så har man.

Nu ska jag laga middag och sen blir det att fortsätta plugga all night long,jag känner mig faktiskt riktigt duktig,har nog inte pluggat såhär mycket som jag gjort dom senaste 2 veckorna,och allt tack vare min bästa bästa bästa kompis,stort + till dig!

Nu ska jag pallra mig mot köket och försöka hitta nått att laga till middag,puss!

Looking in the sky I could see your face
And I knew right where I fit in
Take me, make me, you know that I'll always be in love with you
Right till the end





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback