It just doesn't feel right

Hey!

Jag är less,jag är så sjukt jävla less,kan någonting gå bra det här året?!
Det började bra men efter mars gick det utför,fan inget har gått bra sen dess,och jag är så sjukt less.
Skulle behöva en säck att sparka och slå på och skrika ut min ilska.

Min dator,min typ nya dator,jag hatar den,mina mobiler,4 mobiler på 1år,lyckat?
Nu min nya dator,min dvd dampar också tillochfrån,alla äckliga människor som inte har nått bättre för sig än att klaga och tracka andra.
Skolan,kan ju ta sig nån stans,våran underbara ac kan också ta sig nån stans,mitt svenskatal som jag redan skrivit om 3 gånge och alltid lyckats försvinna,och sen pajjade skoldatorn och då försvann det igen och nu skrev jag det på min dator hemma för att jag inte ville göra om det igen och vad händer,den pajjar också..yey im so happy.
Och du,ba sådär så var det över,great,det bästa blev det värsta.

Vet att det finns folk där ute som mår sååå jävla gott nu när allt går skit för mig och det är bara tragiskt så sjukt tragiskt att man inte har nått annat för sig än att sitta och må bra när andra mår skit,då kan man inte ha mycket till liv,tragiskt.

Here come the sleepless nights
Here come the tears I'm gonna cry
Here comes the last goodbye leaving us behind
Oh this can't be right



Jag tycker du är stark !

2009-12-15 | 17:00:20

Jag tycker också du är stark!

Jag kommer hålla tummarna att det blir bra för dig,lovar!

2009-12-15 | 22:08:58

Åh men gumman då, "min dator har gått sönder o min kille gjorde slut fan vad jag är stark som inte dog"



O ja jag kan iaf stå för mina kommentarer, till skillnad för dom som ska vara dina vänner?

2009-12-16 | 17:06:34

Rebecca,jag vet inte ens vilka som skrivit dom där,dom har aldrig kommenterat förut iaf om jag kolla ip adressen.



Jag säger inte att jag är stark,im not,jag är riktigt svag...

2009-12-16 | 17:42:46

Vill man inte må bra så mår man inte heller bra. simple math. men om ens humör förbättras av att vara negativ så visst. whatever works for ya.

2009-12-16 | 22:47:42

Vem har sagt att jag inte vill må bra?

man kan inte alltid må bra,just nu gör inte jag det,det betyder inte att jag är negativ,du vet inte ens vad som hänt,jag skriver inte allt i min blogg,säg inget du inte vet någonting om..

2009-12-17 | 13:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback