It's not the same..

Heey!

Idag är jag hemma,har bara en lektion idag,resten fick vi plugga vart vi vill på och jag har fortfarande feber så tyckte det var lika bra att stanna hemma och plugga.

I veckan har jag 3prov varav 2 nationella.
Har också 2 inlämningsuppgifter.
Har även saker till nästa vecka som ska hinnas göra också.
Allt kommer före jul,som alltid.

Har dock redan gjort bort 1uppgift idag och är inne på nästa,sen blir det att plugga till prov.
Får gjort så mycket mer när man är hemma än att sitta och försöka plugga på håltimmarna på skolan.

plugg2_29716347


Funderar också på vad jag ska äta till middag,har ju chansen att välja själv nu när det bara är jag hemma.
Funderar på halomikyckling,lite jobbigt att göra men.gott skulle det vara.

Nu ska jag återgå till mina läxböcker och dricka en kopp te kanske.
Puss.

Cause Lord only knows another day is not really guaranteed



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback