It's not the same..

Godmorogon!

Igårkväll somnade jag med Vanessa i telefonen,kanske för att vi knappt pratade med varnadra utan satt vid msn och jag låg död.Tillslut vaknade jag till av att hon frågade vad jag gjorde.
Sen fick jag iaf sova och jag somnade direkt.

Som jag skrev igår ramlade jag och gjorde illa mitt knä.
Nu ska ni får höra nått roligt (roligt för er kanske men inte för mig) jag skulle gå till bussen och åka till praktiken då jag ramlade IGEN,slog i samma knä och handleden,jag dör.
Har ont som bara f*n.

Nu har jag iaf lagt mig i sängen och jag tycker synd om mig själv.
Men jag ska iaf göra någon nytta av denna dag,ska plugga som bara den.

Tänkte slänga in ett par bilder,var ett tag sen.

Grekland -08

Jag vill,nu nu nu nu !!!

Känns inte bättre att mamma och pappa åker om 2 dagar,iihhh,jag vill också!

You wore the crown, you made my body feel heaven bound
Why don't you hold me, need me
I thought you told me, you'd never leave me




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback