Last christmas = the best christmas

Hej igen!

Anna,Viktor och Benjamin har varit här ikväll och fikat och hälsat på,jag fick även en julklapp.


Sötnosar.


Benjamin och jag bjöd på dans,vilken han gillade.

Nu har dom precis åkt,pappa spelar julmusik för fullt och jag funderar på vad jag ska hitta på nu,kanske ta en promenad? maybe..

Imorgon ska jag övningsköra till gravarna,även åka förbi Röbäck på graven ska förbi farmor en sväng också.
Sen blir det hem se på kalle anka och sen äta gomat med familjen,great!
Sen på kvällen om det är bra väder och inte allt för kallt blir det att ta en långpromenad tror jag.

Nu ska jag göra nått annat,puss!

They're singing "Deck The Halls"
But it's not like Christmas at all
'Cause I remember when you were here
And all the fun we had last year



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback