Oh jah jah

Heey!

Dagen har spenderats på stan,köpte ingenting faktiskt,snålheten i mig kom fram,vill inte köpa massa onödiga saker,finns annat att slänga pengarna på.
Träffade iaf ett par roliga människor,vissa som det var länge sen jag träffade,riktigt trevligt faktiskt!

När jag kom hem så sprang jag över till Elina som varit i sin stuga ett par dagar,mest jag som pratade (som vanligt) men roligt att se henne också.
Jag och mamma åkte en sväng till Strömpiel där jag hittade lite mer,köpte underkläder och strumbyxor till nyår,även ett par snygga örhängen,blir nog nice!

Jag borde egentligen sova nu,imorgon kommer Joel hit och ska vara med oss några timmar,tror inte Jonte skulle följa vilket betyder mer livat här,när dom är båda brukar det vara lugnare,dom roar varandra,men Joel när han är själv är en helt annan sak.


Sötnos!

Nu ska jag somna till nån serie eller film,får se vilket det blir,hopas på att kunna somna snart iaf.
Godnatt,puss!

Because of you I find it hard to trust not only me, but everyone around me




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback