That's the way it goes

Hey!

Kom hem för ett litet tag sen,har varit ner på tan och köpt mammas julklapp och hämtat ut ett paket.
Hade beställt en klänning till nyår men den var inte som jag trodde,blir att skicka tillbaka den.
Har hittat några till som jag sitter och funderar på,pappa lovade att betala min nyårsklänning bara den inte var allt för dyr.
Får se hur det blir,jag taggar iaf nyår,vet inte riktigt vad som är planerat än men det blir säkert bra.

Nu har jag precis duschat och lagt fram kyckling som ska tina upp,får nämligen middagsfrämmande idag,trevligt!
Vi ska även plugga lite var det tänkt,får se hur mycket jag hinner göra.

Jag har fortfarande feber,börjar bli riktigt less,halsen är inte heller bra,imorgon är det praktik och jag SKA på nått sätt ta mig till teg.
Får väll dö i sängen när jag kommer hem eller nått.

Nu ska jag städa undan lite saker,sen börja förbereda middagen,puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback