Time to do what you want,let go..

Hey igen!

Jag är helt slut,kom nyss hem från Ansmark,har varit och hälsat på småpojkarna och Mattias,min syster jobbar,hon jobbar typ alltid kväll också så jag träffar henne väldigt sällan,tråkigt.
Men pojkarna var ovanligt söta idag,oftast är det pappa dom springer till direkt men inte idag.

Jag öppnar dörren och då kommer lilljoel springades och kastar sig mot mig,2sek senare kommer även Jonte springades,jag tappar talförmågan,blir helt chockad,tror även pappa blev det,han fick dissen,hehe.
Jonte satt och spelade nått spel på sin Xbox där man skjuter varandra osv,tydligen så var jag också med i spelet och jag dog,när Jonte sa "Sara dog nu" så blev Joel ledsen och sa " nej monstret dödade våran Sara" sen fick jag en kram när han förståg att jag fortfarande lever,så himla söta mina smågrabbar är,love you!


Puss♥

Hade tänkt övningsköra hem men min ena lins ramlade ut och jag upptäckte att den var trasig så blev inte så,men imorgon ska jag köra en sväng iaf,imorgon blir det även att handla det sista inför Julafton.
Min Julafton kommer bli great! jag och T har planerat kvällen på julafton,jag taggar!

Nu ska jag försöka börja städa bort det mesta i mitt rum så jag har mindre att städa imorgon sen ska jag lägga mig i sängen och se på film,puss!



Night after night I hear myself say
Why can't this feeling just fade away
There's no one like you
You speak to my heart
It's such a shame we're worlds apart...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback