What a day...

Hey!

Att gå till tandläkaren det första man gör på morgonen är inte roligt.
Jag har varit bedövad i halva käften i snart 2 timmar,första hålet jag någonsin haft,inga problem men äckligt att vara bedövad.

Johanna har fått sig några skratt åt hur jag pratar och hur jag dricker,hon har även slagit mig på käften men jag kände inget,kanske kommer sen,who knows.

Nu har vi samhällskunskap,läraren hotade nyss Johanna med ett IG för hon frågade vem han snackade med,kanske lika bra om hon inte fattar att det är oss han pratar med.

Läraren sa nyss en rolig sak.
Läraren: vet ni vad som händer imorgon den här tiden?
Klassen: tystnad.
Läraren: klockan är lika mycket.

För tidigt på morgonen för sånna saker,jag skrattar åt det mesta.
MrD kom även förbi idag och han var inte som vanligt,han har aldrig varit såhär glad och kramgo som nyss,haha han gör allt för att få en julklapp,det kan han glömma,hehe!

Nu ska jag försöka lyssna på läraren innan jag också får en IG varning som Johanna.puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback