You're everything I thought you never were

Heey!

Kvällen blev inte alls som planerat,jag och Johanna åkte ner på stan och käkade middag sen fick jag sms om att det var basket på teg så vi tog en promenad i snöstormen dit.
Matchen var bra,grabbarna duktiga och dom vann överlägset!

När vi satt på teg och kollade på matchen fick jag ett samtal om jag var intressrad av gratisbiljetter till krogenkrogen,självklart!
Fick 4st vilket betyder att jag fick in 8st,men sålde 1biljett för 100kr,smart!
Jag,Johanna,Jossan,Wulffen,Johan och Johanna nr2 var det som bestämde oss för en till kväll på krogen,fick även sällskap av sötThomas,alltid lika kul!
Även massa andra underbara människor.

Istället för att gå hem i snön bestämde vi att vi skulle följa med grabbarna till Olivier tills Elina skulle hämta oss efter jobbet.
Vid 3 kom hon och nu sitter vi här i min säng,jag och Johanna,har nyss ätit lite och nu försöker vi få lite värme i kroppen,mitt hus är snart en iglo,värmen bara sjunker och sjunker,är nere på 18 grader nu,inte nice!

Nu ska vi sova,godnatt,puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback