All this time..

Sitter och försöker plugga naturkunskap men det är typ omöjligt.
Det fastnar ingeting i mitt huvud,får damp!
Har 3 prov i veckan,psykologi,naturkunskap och turism.
Men på fredag åker vi och det blir nice.
M e n...jag kommer sakna min babyboy♥
Men jag kommer hem på måndagkväll och sen har vi ju lov så jag
hinner väll träffa han ändå,men still. . . . I will miss him.

Ska fotsätta plugga nu,ett tag till iaf sen måste jag nog försöka sova.


The way I feel for you
I can't describe

It's almost too intense
To verbalize
Essentially you're all
I'm living for
but basically each day
I need you more and more




Godnatt och peace så länge.



Ja, och ni slipper mig nog inte än på ett tag ska du se:)



JAG TAGGAR HUUUUR MYCKET SOM HELST:D:D

2009-02-23 | 22:04:32

Hehe oj glömde skriva namn haha

2009-02-23 | 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback