all this time...

Hejsan.

Vilken helg det har varit.

Freedag

Började med att jag och Rebbe åkte hem till mig efter skolan och duscha och gjorde oss klara inför kvällen.
Sen skulle vi alla träffas hos Jossan så vi tog bussen dit.
Vi beställde pizza och sen öppnades flaskorna/burkarna.
För min del blev allt fel redan innan klockan 9,då vi drog vidare till Marieberg.
Jag skulle nog inte druckit tequila blandat med vin.
Aja,på Marieberg var det mycket trevligt folk,men för min del blev det inte så trevligt.
Tillslut hamnade jag i ett trapphus och där satt jag ett bra tag innan jag tog mig hem.


Lördag

När jag vaknat så åt jag sen tog jag en promenad till Poncin på Mariehem.
Jossan kom även dit.
Vi åt chips och drack saft (a) och snackade om kvällen innan och kollade på bilder.
Kan inte påstå att det blev fina bilder.
Sen gick jag hem och åt middag och duschade.
Och sedan kom min älskling hit.
Så jag fick träffa han på alla♥dag.puss!
Gick med honom till bussen sen gick jag direkt till Ö.Ersboda igen för att gå till Jossan där hon och Poncin och några från kvällen innan var.
Sedan blev det att gå till Anuradhas fest,kanske inte var så lyckad när polisen kom dit hela tiden och det nästan bara var småbarn,hehe..
Jag och poncin gick hem till mig gjorde pyttipanna och så,sen somnade vi.


Det där var min helg,hehe.
Nu ska jag försöka väcka Poncin så vi kan börja plugga till
Alkoholhanterings provet imorgon.

Hoppas ni haft en bra helg.
peace så länge.


I'll hold on tight




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback