I just smile..

Godkväll!

Nu har jag pluggat lite,kan väll iaf lite mer nu än när jag började.
Får väll se hur det går imorgon.
Imorgon har vi ingen svenska så vi slutar typ 14.00 eller nått sånt.
Ska ner på stan efter skolan och köpa ett långt linne (ja jag behöver fler färger) sen hyra några filmer som jag och min älskling ska se på kvällen. Det blir helnice!
Känns skönt att jag får träffa han igen och vi får snacka och bara vara.hihi
Har iaf pratat med han för ett tag sen,så jag fick säga godnatt som vanligt.
baby boy.

Hittade en gammal låt på min telefon som jag inte använt på nått år.
Den här låten tyckte jag var fett skön förut.


Yeah yeah.
Ska väll ta och sova nu så jag orkar kliva upp imorgon och åka till skolan.
Måste orka städa mitt rum imorgon också,ser rent ut sagt förjävligt ut.

Men sovgott och peace så länge.


I promise you that.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback