I need you,I really do.

Hello.

Så var det måndag igen.
Ingen bra dag,har varit skitjobbigt,men tur som jag har så har jag underbara vänner.
Ni vet precis vilka ni är!
Satt och snackade med Micke idag också,kändes skönt att prata med nån som inte känner mig.
Han var iaf till hjälp.
Det känns fortfarande inte bra,men kanske bättre?
Om det här inte kommer lösas mellan oss så vet jag inte vad jag gör.
Du är allt för mig.och jag ångrar allt jag sa igår.Im so sorry!
Du är det bästa som hänt mig,och jag vill inte förlora dig.
Får se vad som händer när vi snackat mer.
Jag hoppas på att det blir bra igen.


Det har inte hänt så värst mycket mer för mig idag,Elina var hit ett tag och åt
kladdkaka med mig,nicenice.
Ska plugga lite och sen se på Prison Break och hoppas på att få prata med honom.
Jag kan inte sova om jag inte får säga godnatt och att jag älskar dig.

Hoppas ni andra haft en bra dag.
peace så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback