just one of those days...

Sjukaste kalla dagen,fyfan!
Och jag,Poncin och Jossan dumma som vi är frågade våran idrottslärare om vi
kunde få åka skidor istället för att spela handboll.
Det fick vi såklart och kan ju säga att det var väääldigt kallt.
Mitt hår blev vitt och mina ögonfransar fulla av is,haha jag kan lova att jag såg
väldigt roligt ut.
Efter skolan så gick jag och Poncin och hämtade ut biljetterna till Stockholm,TAGGA!
Fyfan vad nice det ska bli,och fyfan vad jag ska köpa nya kläder,gaahh!!
TAGGA!

Hade bestämt mig för att vara duktig och plugga ikväll men jag lyckades somna framför tv'n
och har sovit i nästan 2h men är fortfarande trött.
Men jag ska vänta på att Kevin hör av sig efter sin träning där efter elva nån gång.
Nu ska jag försöka läsa lite.

Godnatt och peace så länge.

Storabjörn <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback