Turn the lights down low..

Godkväll.

Dagen var chill,som varje tisdag.
Bara 3 lektioner men flera timmars hål.
Hann inte göra så mycket när jag kom hem från skolan,åt middag och så sen skulle jag och pappa iväg på trafikskolan för att gå den där handledarkursen så jag får övningsköra med honom också.
Riktigt drygt med tanke på att jag redan gått den kursen en gång med mamma redan,men men vad ska man göra?
Nu blir det iaf att börja övningsköra på rikigt,ska bli nice,vill göra bort allt det där!

Sen har vi 3 prov nästa vecka,1 bok som ska vara utläst på fredag och några skrivuppgifter som ska vara klara och lämnas in. Jag känner mig inte taggad på det!
Men jag taggar lovet!


Jag och Poncin åker till Stockholm,biljetterna är bokade nu.
Blir buss dit och sen flyger jag hem,Poncin ska stanna lite längre så.

Nu ska jag läsa lite i min svenskabok
och vänta på att MIN underbara älskling ska höra av sig och sen ska
jag sova,ska bli underbart skönt kan jag lova.

Godnatt och peace så länge.


Åhh tagga babe!:D:D

2009-02-17 | 22:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback