you are my life....

Tjollahopp!

Kom hem för ett tag sen,har haft praktik och sen åkte jag och pappa ner på stan.
Vi fikade och sen gick vi till optikern,jag skulle kolla min syn och fixa nya linser.
Först fick jag höra att min syn har blivit sämre.
Sen fick jag höra att orsaken till att mina linser åker ut och att det är så irriterat i mina ögon är för att jag har så svullna ögonlock. Och orsaken till det är att jag allergisk mot pälsdjur,skitkul,noot.
Så nu ska jag fixa allergitabletter och sen ögondroppar.
Räcker inte med linser och linsvätska och allt annat som ska betalas.njee!

Nu är jag iaf hemma,har ätit middag och ska vara duktig och plugga lite.
Jag känner mig faktiskt på bra humör idag,vet inte varför men men..




Musik och plugg,det får duga för nu.
Sen ska jag ringa min baby boy.


peace så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback