You are my sunshine, My only sunshine....

Godkväll..

Ligger och försöker plugga Psykologi och Turism,det går inte sådär jättebra kan jag lova.
Jag har iaf läst igenom hela psykologin men jag råkade somna och sov i 45min,menmen...
Hade även Naturkunskapsprov idag,gick bättre än jag trodde det skulle gå,får hoppas på ett G iaf.
Så himla mycket som ska göras i veckan jag vet inte hur jag ska hinna med allt.
Imorrn ska jag iaf vara med min Älskling,kommer ju inte träffa honom i helgen
för då är ju jag i Stockholm.



Helt enkelt underbara.


Nu ska jag nog fortsätta plugga fram tills min älskling hör av sig.
Nu blir det Turism resten av kvällen.helnice,not.
Sov gott och peace så länge.


Forget about the people from your past,cause there's a reason they didn't make it to your future.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback