Australia

hejhej!


Idag var jag och Elina på stan,vi hade väldigt roligt,köpte lite saker till att börja med,sen träffa vi Armand och Joel.som skulle träffa några tjejer,sanny och anna,sanny är min syrra  ( inte egentligen men som en) och det var hur sött som helst,dom alla var nog lite blyga och jag och Elina kände oss inte så välkommna där så vi gick till andra sidan gatan och tjuvkikade lite,sen åkte vi hem.jag bytte om och sen åkte pappa och jag och hämtade Kevin.

Vi skulle på bio och se Ausralia,den var braa!
den lilla killen i filmen som hette Nullah var assöt! han var en bruning som dom sa,halv svart och halv vit.
Han sa typ hela tiden I sing you to me. han skulle sjunga till sig folket,hur söt som helst!
aja filmen var iaf bra det tyckte både jag och kevin.

sjukt bra!


Aja efter filmen gick vi på mc donalds och köpte en mc chicken junior sen tog vi bussen hem till mig.
vi chillade och prata osv.
Nu har han iaf åkt hem och jag sitter här och funderar på om jag ska gå och göra mig en macka eller nått.
Borde väll egentligen sova för att ställa om dygnet men det orkar jag inte tänka på nu.

Sov gott iaf och peace så länge!

You're on my heart just like a tattoo
And no matter what,I'll always have you




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback