closer and closer

Godkväll.

torsdag,det innebär den drygaste dagen på veckan.
Var hemma vid 5 åt snabbt sen åkte jag mamma och Elina på Coop och handlade.
Jag kunde inte sluta prata engelska och Elina kunde inte sluta hicka! haha
Kom hem,började kolla på resor med pappa.
Dom åker nog till Thailand över jul och nyår (länge kvar I know) men men.
Isåfall blir dom nog borta 1månad,innebär att jag blir ensam,hum..


Nejnej jag längtar absolut inte tillbaka..hehe
Jag skulle också vilja åka men inte över jul och nyår och inte i 1månad.
Jag klarar mig nog själv.

Såg nyss att det började en film på 3an klockan 22:00 och det innebär att Sex and the city är framflyttat till 00.20 och så länge orkar jag absolut inte vänta,men ska iaf hålla mig vaken tills 23:30 ungefär för då är baby hemma från sin träning så vi kan säga godnatt som vanligt.

Imorrn äre fredag,vi slutar 11:30 hur nice som helst.
Åker till Iksu direkt jag ätit lunch tror jag.
Har inga andra planer för min fredag och inga planer för helgen heller.
Får se vad som händer.
Jag vill träffa min älskling men får se om han har tid.

Nu ska jag läsa lite i min otroligt tråkiga svenskabok.

Godnatt och peace så länge.


T.R.U.S.T



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback