....

Tjaba!

Har haft huvudvärk sen igår,den kommer och går.
Skulle egentligen vara med Johanna och Poncin ikväll hemma hos johanna men så blev det inte för min del.
nån annan gång tjejer!

Min älskling kom hit ett tag och höll mig sällskap,hur glad som helst att jag fick träffa han.
Det känns som att det var 100 år sedan sist.
Men han var inte här så länge,men jag är iaf glad att jag fick träffa honom.
Elina kom över ett tag också.
Mina föräldrar dissa mig och åkte ner till krogen.
Ändå skönt att vara ensam hemma,men jag ska ändå snart sova så.

Imorrn blire Iksu,sen får jag se vad som händer.
Var ett tag sen jag var på Iksu så ska ta tag i det nu igen.nice!


Ska iaf försöka sova nu.
Godnatt och peace så länge.


Do you know how much it means to me?


Ja nån annan gång helt klart! Krya på dig raring :)

2009-01-24 | 15:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback