.....

Godkväll!

Idag har jag varit otroligt duktig även fast jag varit så trött.
Jag följde med pappa till Ansmark och hälsade på syrrans ungar,syrran var inte hemma men Mattias var det iaf.




Mina sötnosar ♥

Vi spelade Air hockey,riktigt roligt även fast det var ett litet spel.
Joel var faktiskt väldigt duktig för att bara vara 2år.
Men dom tröttnade ganska snabbt eftersom jag vann hela tiden ;) .
Jag och Joel bestämde oss föra att städa hans rum.



Han stoppade alla sina gossedjur i den där,men lika snabbt var dom på golvet igen.
Men det blev iaf lite skillnad.
Syrran blir nog glad när hon kommer hem och ser att det är städat.
Men Joel blev ganska trött och fixa en bra sovplats som han gillade.


Typ den sötaste EVER!

När jag kom hem och käkat så somnade jag och sov i ca 2 timmar,underbart skönt kan jag lova.
Sen har jag storstädat mitt rum,rensat min garderob,jag bar ut 3 fulla påsar med kläder.
Sen rensat bort massa annat skräp som bara ligger och dammar.
Nu ska jag bara läsa lite i svenskaboken så är jag klar med dagens arbeten.
Har bara halvdag imorrn,eller jag börjar 10.50 och slutar 12.00,helnice!

Nu ska jag börja plugga och sen säga godnatt till min älskling.

Peace så länge.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback