feeling so happy

Hello!

Idag känner jag mig pigg och glad,har ingen som helst aning om varför men så är det iaf.
Börjat med dom nya kurserna idag,hade Naturkunskap på morgonen,sen alkoholhantering,men det har jag haföt i höstas också,sen psykologi ( som uteblev idag) sen engelska B.känns ändå helt okej,förutom att vi typ skämmde ut oss på engelskan idag ( eller jag om jag ska säga sanningen) haha men det är som vanligt då.
Sen åket jag bussen hemmåt med Brian och Thilini,Brian tyckte att vi kunde åka till Ö Ersboda och sen vända där och åka tillbaka,men det vi inte fattade var att bussen blev 8:an så vi hamnade på V Ersboda,vi tog 5an därifrån och hem.

Så nu är jag hemma,har nyss ätit pannkaka och bytt om till träningskläderna för ska snart på Iksu,ska åka bussen med Chris dit,sen lär jag nog träffa hela bunten känns det som,vet iaf att Lionel och Kevin ska dit också,sen får jag se vilka andra jag hittar i gymmet,haha.

Är ett litet tag kvar tills jag ska börja gå mot bussen,så nu sitter jag och lyssnar på akon

http://www.youtube.com/watch?v=87mFPX-tST0


tänker inte vara på iksu allt för länge,i typ 1½ timme,det får räcka,
SKa börja ge mig iväg nu,skriver nog mer sen.

peace så länge



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback