I just miss you

Hellooo.


Är på sämst humör just nu,jag somnade vid 9 och vaknade nu hur fan ska jag kunna somna nudå!?
Hade värsta dagen på veckan idag iaf,lång dag som fan,var hemma 5 typ.
Åkte och handlade med mamma sen kom jag hem såg på tv och somnade,väldigt lyckat.
Jag har stor lust att skrika eller nått,jag vet inte varför är bara less på allt ju nu.
Men skriker jag väcker jag hela huset så,inte en så bra idé.

Fredag imorrn,nice?
Kommer tydligen inte träffa älsklingen i helgen heller.
Det känns ju inte roligt men finns inte så mycket jag kan göra åt saken,så äre bara.
Fick ett sött sms nyss iaf,får vara glad för det.

Borde försöka sova även fast det känns helt omöjligt.
Men finns inget vettigt att göra uppe nu ändå så.




I don't wanna put no chains on you
I just wanna be here loving you
Cuz you touch me in the place
That puts a smile right on my face
But I don't wanna be holding you
Baby only for an hour or two
I want you with me
In these arms for all eternity
I don't mean to put you under pressure
I just wanna spend some time together


Ska försöka sova nu iaf.
Godnatt och hoppas ni får en bra helg.
peace så länge.




Like you don't care at all



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback