I still hear the echoes of my last words 2 you

Hello.


Jag ligger i min varma sköna säng och har nyss tittat på vänner.
Nu verkar det inte vara så mycket vettigt fram tills prison break börjar.

Hade skola idag som vanligt,hade ganska slappa lektioner.
På Alkoholhantering satt vi i bibblan och gjorde mest ingenting.


Dom är två sötnosarna satt med mig och även Johanna och Rebecka.P

Fick träffa min älskling idag,kändes bra efter allt i helgen.
Du är det bästa jag har och jag vill att det ska vara så,allt kommer bli bra.
My angel.puss.


Hade engelska idag också,Cissi underhöll mig under lektionen,haha hon är söt hon!
Efter engelskan slutade så tog  jag Cissi och Elina bussen till stan för en viss Cissi orkade inte gå.
När vi kom ner till stan sa vi hejdå till Cissi och jag och Elina gick och köpte lite saker till mig.
Blev ett långt blått linne från Gina Tricot och sen nya leggings.

När jag kom hem var min kära storebror här


Han ser ju inte riktigt ut sådär nu,och inte jag heller för den delen.
Men puss på han!

Sen efter middagen åkte jag mamma och Patrik hem till han sen for jag och mamma och handlade.
Gick in på HM och köpte en ny lång kofta.
Jag är helnöjd med dagens inköp.


Idag är det den 19/1 2009 det innebär att det är 2 års sen jag pratade med Anders,för er som inte vet så är det en person som drunknade som betydde väldigt mycket för mig.
Inatt (20/1) är det 2år sen du dog.
Mina sista ord ekar i mitt huvud... " jag hatar dig" klick.
Det är det sista jag skulle göra och det vet du.


Inget är detsamma utan dig där.

I miss you.

Nu ska jag ta tag skolarbetet.
Sen blire att se prison break och ringa och säga godnatt till min underbara älskling.puss.


Peace så länge.



Billion words couldn't say just how I feel
A million years from now you know I'll be loving you still





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback