I will always love you

Godkväll.

För det är det verkligen.
Efter maten sov jag i nästan 1 timme,och nu känner jag mig pigg och glad.
Och på msn pratar jag med en ännu gladare sötnos.

Jannike: JAG HAR ALRIG MÅT SÅ BRAA I MITT LIV SARA, JAG E PÅÅ GLADIGASTE HUMÖR :D


Puss på dig bebis!



Hon är så glad att hon inte kan stava rätt,haha!
När andra är glada smittar det av sig på mig.
Så nu är jag också glad, tralallala..
Sitter och ser på the guru,haha jaa,det är ju en intressant film,mohhaha.
Klockan 11 slutar kevins träning så då kommer han ringa och säga godnatt som alltd,i just loooove my baby boy.det absolut bästa som hänt mig! <3

Imorgon har vi praktik,jag känner mig väldigt taggad nooot.
Det är inte mitt fel om väckarklockan inte ringer som vanligt imorgon,haha!
Ska iaf träffa Jannike imorgon när hon har slutat,det var hur länge sen som helst,så jag längtar!

Nu ska jag fortsätta dricka min varma choklad och se på filmen,sov gott och peace så länge!



I love you my sweet darling <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback