it's friday

Tjaba!


Äntligen fredag,känns skönt.
Skolan idag var slapp,vi slutade 11.30...nice nice!
Sista lektionen var Naturkunskap och jag fattar noll,jossan såg ut såhär :


haha!

Naturkunskap är iaf inte mitt ämne.kommer gå skit!
Efter lektionen gick vi och käkade och det tog 3 timmar för mig att ta mig hem från skolan.
Satt med baby och några av grabbarna och Elina kom sen också.
Sen kom Antonia och Cissi fram och fick mig att lé,dom bjöd med mig på fest ikväll,jag som sa att jag inte hade nått att göra,nu har jag det,nice nice!

Nu har jag ätit middag,ska snart ringa baby och fråga när vi ska träffas ikväll.
Sen ska jag duscha så jag blir klar någon gång,känns jävligt drygt att det ska vara så kallt ute,jag kommer måste ha på mig mjukisar över mina leggings annars lär jag dö.


Hoppas ni alla får en rolig kväll.
puss!


I don't wanna fight no more



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback