It's the right thing

Hejj!

Jag är sjukt trött, strax före 12 igår skickade baby sms och sa godnatt.
Jag tittade på Sex and the city och efter det sommnade jag.
Hade praktik idag,har sprungit omkring på hotellet som en galning.
Dom på jobbet hade ett väldigt annorlunda samtalsämne när vi åt lunch,dom pratade om könshår.
Kan ju inte påstå att jag åt mycket till lunch.
Men mina arbetskamprater är som dom är,men söta ändå!

Fick sluta vid 1,jag var jävligt snabb idag med det jag skulle göra,hade en fet lista på saker,men vill man sluta tidigt så får man se till att vara snabb.
Elina hoppade på samma buss som mig så vi åkte hem och Elina bakade kladdkaka som hon bjöd på.


kladdis

Det var nice,sen gick jag hem och satte mig framför tv'n och såg på Melrose place för det ville inte Elina se på så jag fick gå hem,haha.
Blev middag med mamma o pappa när dom kom hem,jag var sjukt hungrig,åt ju inte så mycket till lunch så.

Nu ska jag sova ett tag,sen blire plugg och tv och ringa Baby nån gång ikväll också såklart,puss!

peace så länge!


You know it so well




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback