It's time for a change

God middag!


Jag ligger på min säng och håller på att frysa ihjäl,tur att min bärbara dator är varm och skönt mot benen.
Egentligen skulle jag vilja sova 1 timme eller 2,men då är risken att jag aldrig kommer att somna ikväll.hhmm...
Kanske lika bra att försöka hålla sig vaken,I think so!

Idag ringde Elina och väckte mig strax före 11,det tidigaste jag vaknat på lääääänge!
Men det kändes iaf skönt,min dag har varit längre.
Jag och Elina tog en promenad med hennes hund (Fanny) träffa Evelina på vägen som var ute med sin hund(Sally) jag kände mig lite mobbad men jag har ingen hund så är det bara.

Efter det gick vi till Elina,jag fixade ett Comviq kontankort till henne så nu ska hon också börja ha 2 mobiler som jag,så nu kan ju alla klaga på henne istället för mig,haha!

Sen åkte vi med min mamma till Iksu och jag fixade ett 12månaders gymkort,det är dags att bli duktig och hurtig!
Så imorgon så ska jag på iksu och vara duktig,ska iaf försöka! haha




Den som känner att den har lust att följa med så säg bara till,jag tycker det är roligare att träna med nån än ensam!


Well imorgon börjar skolan igen,taggade?
Jag och Antonia snackade om det,och det är ändå ganska många lov och lovdagar på våren så jag tror det kommer gå ganska snabbt. Försök att tänka positivt.


Känner att min energi börjar ta slut nu,så jag ska lägga mig och se på en film,skriver kanske mer senare om jag inte har somnat och vägrar att vakna till liv.


Peace så länge!








So black, so beautiful, I love you.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback