just trust your heart

Hello.


Jag känner mig duktig,klev upp klockan 9 imorse och tog bussen 10 till Iksu,tränade i iaf 1½ timme och sen kollade jag lite på Kevins basketmatch som även var på iksu.
Sen åkte jag hem och duschade och åt lunch och sen gick jag till Elina,dom är barnvakt till Ella ( elinas systers barn ;p )
Hon är sååå sööt, tror inte hon kände igen mig från börjar,det är ett bra tag sen jag träffade henne,men det blev många skratt iaf.

Nu har jag precis ätit middag med min kära mor och far och ska byta om och packa väskan,ikväll blire att åka till baby,sova där så kommer inte skriva mer ikväll,men jag skriver imorn.

Hoppas ni alla får en bra lördag,peace så länge!



You were worth waiting for
You the one that I adore
This kind of love you'll only find
Once lifetime, once in a lifetime



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback