Just when you think your bout to turn back

Hello!

Sitter här och tänker på hur underbart skönt det ska bli med helg!
Har inget planerat men still,underbart!
Ska väll förhoppningsvis träffa min älskling och sen kanske några kompisar om nån har lust?

På skolan idag hade vi psykologi och jag höll på att skratta ihjäl mig åt våran vikarie,helt sjukt!
Han var ju inte lite rolig,eller ska man säga knäpp? jadu,kul hade jag iaf.haha

Åt lunch med sötrebecka idag

sweetie!


Sen såklart var jag med sötjossan idag också!

Haha,sötnos!


Jag måste bara säga att vissa människor är inte normala!
Hör du vad du ens säger,helt sjukt.
Jag dör.


När jag kom hem från skolan somnade jag direk,hur skönt som helt.
Så nu är jag pigg men har inget att göra,är försent att åka till Iksu nu,sen äre ju inge kul att åka dit själv ( känn dig träffad Anty) haha...
Finns inge på tv heller,dålig kväll..aja får väll hmm städa?..maybe baby.

Skönt imorrn iaf,slutar 11.30 istället för 15.20
Har ingen hotell lektion och ingen svenska,fett najs!
Blir nog Iksu direkt efter jag käkat lunch,baby skulle nog också dit så,iaf nån som vill fara dit med mig!


Nu ska jag ta mig i kragen och försöka komma på nått vettigt att göra,kanske städa.
Men så länge,peace!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback