Me,myself and I

Tjeeena!

Jag är mätt och belåten,nästan för mätt,trött är jag också.
Hade lite svårt att sova inatt,så jag är tröööött..träffa min söt Jannike idag på stan.
Vi gick och fixa block till mig och en ny penna,mohaha.
Sen gick vi och satte oss på frasses delade på en litet stripsmeny det var allt pengarna räckte till.

Sötnos!

Vi pratade på som vanligt,lika kul varje gång att prata gamla minnen,vissa inte så underbara!
Men roligt var det iaf. nu får det inte ta ett halvår tills nästa gång vi ses bara!


Nu håller jag på att plugga,känner mig oerhört duktig,blir inte Iksu ikväll,känns som att det är dumt att avbryta pluggandet nu när jag väl har börjat.
Ska väll se allt skräp på tv mellan pluggandet också,jag fick mamma att baka en kladdkaka så den är i ugnen,mums!


Ska fortsätta nu,peace så länge!


Im so happy trallalala...



haha asså jag e ju ganska vacker iaf! turdet..

2009-01-14 | 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback