my sunshine

Godkväll...


Sitter just nu och läser bloggar samtidigt som jag tittar på vänner.
Läste just min kompis Rebeckas blogg http://reebbee.blogg.se/ söt hon är!


Bilder från förra sommaren,jag saknar sommaren och jag saknar dig gumman! <3

Måste börja ses oftare,vi tjejer träffades typ jämt förut men nu nästan aldrig,i miss it!


Hittade massa andra bilder också,,det är galet hur fort syrrans ungar växer,den ena är 8 och den andra 2..
Jag önskar att dom kunde vara små för alltid,kan ju alltid hoppas att dom skaffar en till och att kanke brorsan och Anna kanske skaffar snart!






Mina sötaste småpojkar <3


Jag vill festa,jag vill festa med tjejerna som vi gjorde förut,känns som att vi inte kommer kunna få lika kul,mycket har ändrats sen dess men ändå.

Drinkar.


Tjejer!



Men det jag saknar mest av allt är :


Storsandskär.

Alla åren där ute,shiiiet,jag saknar det!


Aja,jag lyckades inte så bra med pluggandet,men men,får väll ta tag i det senare.
Ska återgå till tv'n nu,men jag kanske skriver mer sen.

peace.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback