no one like you

Godkväll.

Jobbig helg,kan ju inte säga att den vart bra.
Var som sagt på Corona igår med Poncin,Thilini,Esmeralda och Matilda.
Kvällen började bra,drinkar och shit.
Kevin och grabbarna kom även dit lite senare.
Tänker inte säga hur kvällen slutade kan bara säga att det inte var bra på nått vis.

Idag var jag och Elina och kollade på fotboll på Nolia.
Brian och Mike spelade.Dom vann matchen vi kollade på.
Sen efter satt vi kvar nån timme och tittade på en annan match.
Sen åkte vi hem och käkade och senare på kvällen kom Brian och Elina hit.
Jag kan ju inte säga att jag var nått roligt sällskap,jag har typ grinat hela kvällen.
Allt går åt helvette just nu.
menmen.

Det finns absolut inget jag ser fram emot just nu.
baby,vad händer?
ååhhh...
Ska väll försöka sova snart,behöver nog det.


My angel, my one and only
The only one that I'm missing
You know, that I love you
And I can't wait to say I do
I just wanna let you know that

You are the finest
 you be the finest being I've ever seen
You are the brightest
You are the highest
When it comes to rating, you're the lead
My baby, my only one lover
boy, I just wanna let you know that
No one be like you




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback