so happy

Tjaba!

Gah vad jag är trött,helt sjukt!
Har iaf lyckats lägga mig i sängen och ska snart sova men tänkte skriva lite först.

Ikväll har jag varit hos min älskling vi satt och prata och kollade på lite bilder och så.myspys!
Sen imorgon ska vi gå på bio,det blir nice! fast jag vet ju inte om filmen är bra men men,det återstår att se.

För 1 timma sen visste jag mycket som jag kunde skriva men nu är mitt huvud helt tomt,kanske för att jag  är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.
Får väll skriva imorgon om jag har kommit på vad det var.




You mean the world ooooh and everything that I want for
Since I've been your girl
Oh my whole life has been much better than ever before.


I love you honey.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback