the biggest joy in my life

Im back!

nu har jag sovit några timmar och fått mat i magen.
men min kropp värker,och jag orkar knappt lyfta mina armar,fyfan,tur att det bara är nyår 1 gång per år.

ja.
Igår,började med att jag baby och brian åkte till mariehem för att börja kvällen hos Elina mm.
Sendan,började det roliga,noot.
Jag och Kevin gick från M-hem till mig för att hämta mer dricka och elina gick med brian och eftersom han inte är så snabb så stannade dom vid mariebergsskolan och väntade där.
jag och kevin gick till busshållplatsen vid bowlinghallen och där stog vi,ingen buss kom så jag och kevin på den ena busshållplatsen och elina och brian på den andra på 12-slaget,skitkul!

Elina och Brian gick till elina,dom orkade inte vänta på nästa buss,jag och kevin började gå och då kom bussen,vi sprang som FAN och när vi var framme hos Brian så dog jag på golvet.

Men jag överlevde kvällen/natten och vid 7 på morgon började vi gå hemmåt,jag och kevin gick hem till mig,vi somnade vid 9,men men det är ju bara nyår 1 gång per år.


hoppas ni hade en rolig nyår.



You are my everything,i love you baby <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback