my heart is smiling

Godkväll.

Nu har jag packat allt inför imorrn,låter som att jag ska åka bort men icke,ska bara till skolan.
Har skridskor imorgon på idrotten så dom är nerpackade tsm med vantar,mjukisbyxor (ja jag kommer frysa) och tjocksockar.
Sen har jag packat ner alla böcker i min andra väska,så jag ska bära med mig en bag och väska till skolan,orkar inte!
Men men jag ska inte gnälla,jag är på bra humör idag eller ikväll kanske jag ska säga.

Jag ska snart se på sex and the city och sen sova.
Baby skulle skicka sms vid 11 också.,love love love!




I'm not afraid to say that I love ya
Cause I'm not afraid of how I feel
Why would I need to be out with another
If I know what I got at home is real
Don't need to be with a bunch of men
I know you do me the best
Don't need a million opinions
To know you ain't like the rest
I'm not afraid to say that I love ya
And I'll let the whole world know I'm in love


Det bästa i mitt liv ,ohyes!
my baby!


Jag försöker och försöker övertala Antonia att börja på Iksu men hon säger bara nej.
Jag kommer tjata tills jag får min vilja igenom. Din lilla latmask!
Men du är söt ändå!
VI kommer att ses på iksu en vacker dag,den vackra dagen kommer snart!


Nu börjar Sex and the city så jag ska se på det nu.
Godnatt och sovgott.

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback