One day at a time

Hello.

Väldigt slapp dag idag ändå.
Hade 2 lektioner,Naturkunskap och Samhällskunskap.
På naturen labbade vi,kändes som att man gick på högstadiet igen,minns ändå ganska mycket av det vi gjorde.
Så här såg det ut.

Poncin






Efter lunch så slutade jag,underbart skönt kan jag lova.
Men jag väntade på min underbara älskling.
Vi gick ner till stan,skönt vi fick prata ut lite iaf.
Vi gick och kollade på kläder åt honom,inte för att jag tycker att han behöver mer kläder men om man frågar han så behöver han tydligen det.
Sen tog vi bussen hem.

När jag kom hem så la jag mig i min underbart varma säng under mitt underbara sköna täcke och tittade på tv.
När mamma o pappa kom hem åt vi middag och sen åkte jag och mamma till Anders grav.
2år sedan idag,helt sjukt,jag saknar dig så enormt mycket.
Sedan åkte vi till jysk och köpte 2 klossar som ska hålla ihop mina sängar för dom glider isär hela tiden.

När jag kom hem,var jag duktig nog att göra klart svenska uppgiften och sen tittade jag på vänner.
Klockan 23.00 slutar baby's träning så där nån gång efter det lär ju han ringa och säga godnatt som vanligt,puss!
Får se om jag orkar hålla mig vaken till 23.45 och se på Sex and the city.
Jag måste ju upp 05.30 imorgon,har praktik igen och måste ändå bort på teg så.

Nu ska jag läsa lite i boken och titta mer på tv tills klockan blir 11 så jag får prata med min älskling!

Peace så länge.



I love love love love looooooove U



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback