what a day

Hello.

Igår när jag kom hem från Iksu hade jag ingen som helst ork att skriva,så jag kan skriva nu.
Jag och Chris tog bussen strax efter 6 gick in i gymmet,jag kollade på ,han skulle bara mobba mig,haha!
Sen vid 7 kom Kevin dit,så då gick jag iväg för att börja springa.
Vid 20.50 gick jag och bytte om och jag och chris tog bussen hemmåt.
Kevin for strax efter tror jag.
När jag kom hem dog jag,duschade och såg på prison break och sen ringde och sa godnatt till min älsklins kevin!



Nu har jag precis kommit hem från skola,inte en värd dag kan jag lova!
Kändes helt sjukt jobbigt att kliva upp imorse,tog bussen 07.24 från ersboda.
Hamnade på samma buss som Antonia,såg henne inte förän vi klev av,ändå satt vi typ bredvid varandra fast gången mellan oss.
Jag försökte övertala henne att börja på Iksu med oss,men det går nog inte så bra!
Men jag är inte den som ger upp i första fösöket,så jag kommer tjata på dig stumpan ;) ,haha


Första lektionen började 8.20 med naturkunskap,höll på i 30 min sen fick vi sluta.då var klockan 9.halv 10 skulle vi träffa handledaren snabbt för att få papper,sen skulle vi till samhällslektionen,men det blev inställd så vi hade ett hål på 2h och 45min.
Svenskan skulle börja 13.20 men vi fick gå hem.
Skitkul,kunde gått hem vid 10.
aja,sitter nu och väntar på att nått värt på tv ska börja,eller iaf Melrose place,haha





Jag kan inte rå för att jag gillar att kolla på allt skräp som går på tv,hehe!
Nu har ju Sex and the city börjat igen,haha nice!


aja ska göra en macka och sätta mig framför tv ett tag,skriver mer sen!
peace så länge!


HAHA darling, du kommer inte att lyckas lika bra att ge upp :D

2009-01-14 | 00:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback