you are the biggest part of me

Hello.

jag är döööd,kom typ nyss hem från Iksu,var där i 3 timmar,från 18-21.
Baby kom vid halv 8 han fick träna typ en halv timme sen var han tvungen att följa med mig och simma.
Vi simmade några längder sen gick vi till bubbelpoolen ett tag,mypys!
Jag älskar Dig massor massor massor!
Sen åkte vi hem och här ligger jag död i kroppen,imorrn blire Iksu igen,grabbarna ska dit också,hade ju varit kul om nån tjej ville följa men men.

Nu sitter jag och ser på en film på 4an (A lot like love) har missat halva men men.
Känns jävligt skönt att ha sovmorgon imorrn,inte lika kul att ha naturkunskap och shit,fyfan!



ska borsta tänderna och göra mig klar,har en känsla av att jag kommer somna framför tv'n så.
Godnatt och peace så länge.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback