you are the only one

Hello..

Som jag skrev igår åkte jag till min älskling och sov där.
vi tittade på film..the shining,,lite konstig film,pappan var iaf asful och creepy..den var lite småläskig men inte så farlig.
tog ett tag innan vi somnade sen,vi somna väll vid 2 kanske,nått sånt.
jag vaknade lite före honom på morronen han log i sömnen,undra vad han tänkte på,haha!
sen när han vaknade så sa han att jag hade sagt "Remix" i sömnen,har ingen aning om varför,minns inte om jag drömt nått heller så.
haha men men,sen åkte jag hem,har inte gjort så mkt vettigt idag,ska på iksu och simma ikväll,blir najs! baby ska också det så,det blir extra roligt.


ska käka middag nu och sen packa badkläderna,peace så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback