you're the one who makes my heart sing

hello.

Nu har jag borstat tänderna och lagt mig i sängen för snart får jag sova,väntar bara på att älsklingen ska skicka sms när han är hemma från basketträningen och sen ska vi säga godnatt och jag ska få sova!

Jag var på iksu idag,trode att man skulle hitta nån man känner men icket,blev ett missförstånd mellan mig och chris,men det kommer fler gånger.
Mycket roligare att ha någon att träna med,kommer typ vara jag bland alla killar,haha.
Var där iaf typ 2h kändes skönt,mina ben kommer nog att vara ömma imorgon men det är sånt man får ta.


har inte så mkt mer att säga,tagga helg igen! och godnatt!


peace så länge.




You're the one who makes my heart sing



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback