I just wish you knew..

Hellooooo.

Efter skolan åkte jag och Poncin hem till henne för att packa ihop resten av
hennes saker i lägenheter (om man nu kan kalla den för lägenhet).
Vi är inte bra på att ta tag i saker,vi glömmer alltid bort vad vi gör och börjar med andra saker
samtidigt,men vi lyckades iaf ändå ganska bra.

Nu sitter jag och försöker plugga psykologi,Elina var här ett tag och hjälpte mig också..
Har prov imorgon och jag har en stark känsla av att det inte kommer gå så bra..
Men jag kan inte mer än att göra mitt bästa.

Ska även hinna lägga fram sakerna som ska med imorgon.
Blir nog niiiice.
Nu blire att gå tillbaka till pluggandet och vänta på att min B.K ska ringa.
Peace så länge.


I know its your love that saved me


Tänk bara Freud- sexxsexssexx!! båda analt och oralt.

2009-03-26 | 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback